preskoči na sadržaj

10 savjeta za roditelje: Kako naučiti djecu da uče?

1. Počnite na vrijeme
Nema koristi o zadaći početi razmišljati tek navečer. U stresu i kroz pritisak vremena ne može se dobro učiti. Zato je najbolje da dijete odmah nakon škole napiše zadaću i nauči što treba.

2. Napravite plan
Zajedno s djetetom napravite plan kako će učiti do testa. Napišite koliko će svaki dan naučiti i koliko mu je vremena potrebno da to postigne. Neposredno dan prije testa ne treba učiti, već samo ponavljati gradivo.

3. Red pomaže
Pospremljeno i uredno radno mjesto će djetetu sigurno olakšati učenje jer će na taj način biti manje dekoncentrirano. Dobro je također da pazi na svoje knjige i bilježnice, drži ih urednima i pospremljenima jer će tako u svakom trenutku lako doći do potrebnog.

  :: opširnije :: 


objavio: Administrator   datum: 1. 4. 2016. 12:06

Sigurnost na internetu

Kako prepoznati znakove cyberbullyinga?

Roditelji često postavljaju pitanje – koji su znakovi koji upućuju na to da je dijete uključeno u neprikladne aktivnosti putem virtualne komunikacije (bilo kao nasilnik ili žrtva). Na to pitanje teško je odgovoriti. U većini slučajeva djeca komuniciraju u svijetu s kojim roditelji često nisu u kontaktu, a katkad o tome znaju manje od njih. Čini se da je upotreba virtualne komunikacije toliko rasprostranjena, da mnogim tinejdžerima donosi puno pozitivnih aspekata.

Tinejdžeri koji osjećaju da im prijatelji i roditelji ne pružaju oblik podrške i socijalne interakcije kakav im je potreban, češće su posjetitelji pornografskih i nasilnih internetskih stranica. Oni su i rizičniji za zlostavljanje drugih učenika putem interneta. Zanimljivo je da mnogi roditelji tvrde kako njihova djeca nisu oduvijek bila izolirana, nego su se većim povezivanjem s virtualnim svijetom udaljavala od stvarnosti svakodnevnog, realnog života. Za tinejdžere koji u stvarnom svijetu nemaju odnos ispunjen ljubavlju s brižnim odraslima i zdrave odnose s vršnjacima, vjerojatnije je da će biti kako počinitelji tako i žrtve u virtualnom prostoru. Najveći rizik da postanu dijelom neprikladnih virtualnih aktivnosti izražen je kod učenika za koje se smatra da su u rizičnoj skupini kad su posrijedi ostali problemi u ponašanju, osobito kod “dežurnih krivaca”. Veća je mogućnost da će učenik koji se ne osjeća dijelom školske zajednice tražiti online zajednicu koja može iskoristiti njegovu usamljenost i osjećaj disfunkcionalnosti. Pomaganje učenicima da se osjećaju povezanima i voljenima u domu, školi i među vršnjacima dobiva još više na važnosti ako znamo da ih izostanak povezanosti i brige čini rizičnim za cyberbullying.

  :: opširnije :: 


objavio: Administrator   datum: 5. 6. 2013. 08:36

Kako pomoći djeci pri učenju

 

Učenje velikom broju djece predstavlja gnjavažu, pa je na nama odraslima da im pomognemo to zavoljeti. Najvažnije je pronaći pravi način kako ih motivirati za učenje kako bi svladavali gradivo i izvukli što bolje ocjene.

 

Važno je razlučiti proizlaze li slabe ocjene iz pada motivacije ili zbog poteškoća pri učenju kao što su slabo pamćenje, loše povezivanje činjenica, pogrešno zaključivanje, neuočavanje bitnoga, nerazumijevanje gradiva, slaba koncentracija, disleksija, ADHD i slično. Ovo o čemu ćemo u članku govoriti odnosi se samo na rješavanje problema averzije i pada motivacije za učenje.

 

Kao prvo, dobro je znati pravi uzrok zašto Vaše dijete nema volju za učenjem i prema tome poduzeti odgovarajuće mjere.

Neki od uobičajenih uzroka averzije prema učenju i pada motivacije su:

 

  :: opširnije :: 


objavio: Administrator   datum: 30. 4. 2013. 11:58
» Arhiva naših vijesti    
 


e-Dnevnik

U svim odjelima matične škole i područnih školaenlightened                                                                                                                  





preskoči na navigaciju